Ashly
Moderator
Dołączył: 03 Kwi 2008
Posty: 768
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: TORUŃ :D Płeć:
|
Wysłany: Wto 0:09, 14 Wrz 2010 Temat postu: REGULAMIN FORUM! |
|
FORUM
1. Niniejsze forum jest Oficjalnym Forum Zespołu.
2. Forum zostało założone i jest prowadzone przez Oficjalny Fan Club.
WŁADZA NA FORUM
3. Administratorem forum i osobą odpowiedzialną za jego funkcjonowanie jest MichelleFC
4. Moderatorzy (Ashly i owocowa) są współodpowiedzialni za funkcjonowanie forum.
5. Administrator oraz Moderatorzy nie są upierdliwi i się nie czepiają! Jeśli Administrator lub Moderator zwraca uwagę - to ma rację!
6. Administrator i Moderatorzy mają prawo usuwać oraz edytować posty innych użytkowników.
7. Administrator i Moderatorzy mają prawo udzielać ostrzeżeń, bez wcześniejszego upomnienia.
5 ostrzeżeń jest równoznaczne z blokadą konta użytkownika.
AKTYWNOŚĆ NA FORUM
8. Wszyscy użytkownicy są zobowiązani do aktywnego uczestnictwa w życiu forum.
Konta nieaktywne przez okres 90 dni będą usuwane.
9. Wszyscy użytkownicy są zobowiązani do zachowywania porządku na forum:
9a. Zanim założysz nowy temat upewnij się:
- czy podobny temat już nie istnieje.
- czy treść Twojej wiadomości lub pytania, wymaga osobnego tematu
i nie mogłaby zostać umieszczona w temacie już istniejącym.
Nie twórz tematów które umrą po kilku postach.
- czy zakładasz temat w ODPOWIEDNIM DZIALE.
9b. Zanim zadasz pytanie upewnij się:
- czy nikt nie zadał go wcześniej i czy na forum nie ma już na nie
odpowiedzi.
- Czy przeczytałeś wszystkie tematy, w których może znajdować się
odpowiedź i czy nadal jesteś pewny, że jej nie ma
10. Pisz na temat!!! Nie zaśmiecaj forum offtopem!
11. Unikaj postów w stylu: "acha", "ok", "Spoko", "dokładnie" "hahaha"
oraz wypowiedzi nic nie wnoszących do dyskusji a w szczególności,
postów zawierających tylko EMOTIKONKI.
12. Nie nabijaj postów! Używaj opcji "zmień" by zaktualizować swoją
wypowiedź, zamiast pisać nową. ZAWSZE GDY TO MOŻLIWE!!!
TEMATY SZCZEGÓLNE:
13. Swobodne rozmowy i dygresje prowadź TYLKO w temacie OFFTOP.
14. Tematy poświęcone poszczególnym członkom zespołu,
przeznaczone są również do KONKRETNYCH INFORMACJI.
Ogranicz do minimum wszelkie "ochy i achy"
15. Tematy w stylu "Pytania i odpowiedzi" powinny zawierać pytania i
odpowiedzi. A nie komentarze do nich. NIE PISZ:
- "Ooo dobre pytanie", "Też bym chciał to wiedzieć", "podpisuje się pod..."
- "To fajnie", "Super!" "Dzięki za odpowiedź" itp.
16. Temat "księga życzeń i zażaleń" powinien zawierać
zgłoszenie problemu i jego rozwiązanie. NIE PISZ:
- "Mam ten sam problem" "Też mi to nie działa" - wystarczy, że zgłosi to
jedna osoba. Rozwiązanie obejmie wszystkich.
- "A u mnie jest ok." "A mnie wszystko działa" - Nie zgłaszamy braku problemów! Cieszymy się z niego!
- "Mnie to jest obojętne", "Dla mnie bez różnicy" - Nie popierasz, nie protestujesz czyli WSTRZYMUJESZ SIĘ OD GŁOSU
INNE:
17.Odnoś się z szacunkiem do innych. Przestrzegaj zasad dyskusji. Nie obrażaj, nie wyzywaj, nie prowokuj i nie podejmuj kłótni.
18. Nie dyskutuj z Moderatorem
19. Jeśli czegoś nie wiesz - Administrator i Moderatorzy czekają na Twoją wiadomość.
20. ENJOY!
Ostatnio zmieniony przez Ashly dnia Wto 16:55, 04 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|